Hallo,
Na meer dan een uur zoeken (Google en hier) kan ik nergens een bevredigend antwoord vinden, zijn hier Excel experts die mij kunnen helpen?
In een Excel document heb ik in kolom A de namen van een aantal Pc's op geschreven, kenmerken van deze specifieke Pc staan horizontaal (B, C, D ect.), zie mijn bijgevoegde bestand.
Nu zou ik graag willen dat ik kan sorteren op bv. kamernummer, maar als ik dat nu doe via de sorteer functie, sorteert Excel alleen de kolom waarin de kamernummers staan en niet de bijbehorende gegevens. Is er een manier om cellen in een rij aan elkaar te koppelen zodat als ik één kolom sorteer de rest van de gegevens mee gaan?
Ik hoor het graag en alvast bedankt!
Groet Novo
Na meer dan een uur zoeken (Google en hier) kan ik nergens een bevredigend antwoord vinden, zijn hier Excel experts die mij kunnen helpen?
In een Excel document heb ik in kolom A de namen van een aantal Pc's op geschreven, kenmerken van deze specifieke Pc staan horizontaal (B, C, D ect.), zie mijn bijgevoegde bestand.
Nu zou ik graag willen dat ik kan sorteren op bv. kamernummer, maar als ik dat nu doe via de sorteer functie, sorteert Excel alleen de kolom waarin de kamernummers staan en niet de bijbehorende gegevens. Is er een manier om cellen in een rij aan elkaar te koppelen zodat als ik één kolom sorteer de rest van de gegevens mee gaan?
Ik hoor het graag en alvast bedankt!
Groet Novo