• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen kleuren bij a>b

Status
Niet open voor verdere reacties.

gbvdh

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Goedemorgen,

Ik ben echt een leek met programeren dus volgens mij is het antwoord op mijn vraag bijzonder eenvoudig (voor jullie), maar toch kom ik er niet uit.
Mijn prbleem:
Ik heb een waarde in cel AC26, vervolgens moet deze vergeleken worden met E26, H26, K26, N26, Q26, T26, W26, en Z26. Als bijv. E26>=AC26 dan zou ik de cel graag groen gekleurd willen hebben en als E26< AC26 moet de cel rood worden.

Ik heb precies 0 ervaring met VBA, dus als iemand een oplossing heeft, zou dit dan aub in een soort van baby VBA taal uitgelegd kunnen worden.

Mijn dank is groot,

Barry

Baary

hier heb je geen VBA voor nodig. Voorwaardelijke Opmaak (staat in het menuutje Opmaak) is al wat je nodig hebt.

Baary

hier heb je geen VBA voor nodig. Voorwaardelijke Opmaak (staat in het menuutje Opmaak) is al wat je nodig hebt.

Dat is inderdaad een stuk makkelijker dan ik had verwacht.
Vriendelijk dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan