• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen kleuren per datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicTwin

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2016
Goedemiddag,

Zie voorbeeld bestand. Ik zou graag per THT datum (kolom F) de opmaak van de regel willen aanpassen. Bij voorwaardelijke opmaak krijg ik het niet gevonden. In het voorbeeldbestand heb ik handmatig een aantal regels opgemaakt zoals ik het graag zou willen hebben, dit zou automatisch voor het gehele bestand doorgevoerd moeten worden.

Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt!

Groet,

Renko

Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx

@VenA, de regels moeten gekleurd worden per THT datum, daar hangt verder geen voorwaarde aan vast. Is het een unieke THT dan zal één regel opgemaakt worden. Wanneer er meerdere regels zijn van dezelfde THT dan zullen deze regels als groep gekleurd worden.

Cobbe heeft in het bijgevoegde bestand het resultaat zoals ik het graag wil hebben.

@Cobbe, hoe doe ik dit?

Met de Asap Utilities is dat een fluitje van een cent.

Kom net tot de conclusie dat het toevoegen van deze add-on geen optie is op mijn werk-pc... Downloadbeleid ;)

Is er een andere manier in standaard Excel hoe ik dit kan doen?

Thnx!

Zo had ik er nog niet over nagedacht! Super, dank je wel.

Vraag opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan