• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen kopieren naar nieuw tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

taxidriver

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
Goedemorgen, ik ben net nieuw op dit forum maar zit met een brandende vraag ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Het volgende is het geval, ik maak dagelijks voor ons bedrijf een planning zoals ik in het voorbeeld mee stuur. Nu zou het mooi zijn als ik op een nieuw tabblad de ritten van 1 bepaalde chauffeur zou hebben zodat ik ze deze kan mailen, Ik vul dus de naam van een chauffeur in en de complete rit wordt gekopieerd naar een nieuw tabblad.

Mgr. Peter

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Met control ingehouden kun je meerdere cellen selecteren. Dan kun je die copieëren en in een ander tabblad plakken.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
bedankt voor je snelle reactie maartenmars, maar ik bedoel eigenlijkdat dit automatisch zou moeten gaan (gaat minder tijd in zitten)

Hallo Wigi,
Ik weet niet wat ik met deze code aan moet misschien wordt je het duidelijker als ik je het document in xls toe stuur. Ik zal hem er bij deze bij doen.

in ieder geval bedankt voor je reactie.

Mgr. Peter

Bijlagen

Harry, ik vindt hem geweldig mijn dank hiervoor.:thumb:
Kan je mij ook vertellen hoe ik een chauffeur toevoeg?
bvd

Mgr. Peter

Ook weer geregeld.

Plaats de volgende naam gewoon in blad3, onder de laatste naam en klaar is taxidriver.

Je kan voorlopig tot 499 chauffeurs.

Succes.

Bijlagen

beste Harry,
Nogmaals bedankt voor je oplossing, ik dacht dat ik wel een beetje overweg kon met excel maar ik weet nu dat ik maar een fractie van het programma ken. Heb je deze formule zelf verzonnen of heb deze ook ergens vandaan ?
Mgr. Peter

beste Harry,
Nogmaals bedankt voor je oplossing, ik dacht dat ik wel een beetje overweg kon met excel maar ik weet nu dat ik maar een fractie van het programma ken. Heb je deze formule zelf verzonnen of heb deze ook ergens vandaan ?
Mgr. Peter

Het is net school he, eerst wat leren lezen, en dan zelf wat kunnen schrijven. :p
Deze kwam op een ander forum voorbij, maar heb er wel weer een paar varianten op kunnen bedenken (en dat is hier weer het leuke van).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan