GEVANBOMMEL
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2018
Ik ben een planning overzicht aan het maken en wil graag cellen laten verkleuren indien deze aan bepaalde waarden voldoen.
Graag had ik advies hoe ik dit het beste kan doen. Ik heb een bestand toegevoegd als voorbeeld.
Bekijk bijlage Project-Planning_TEST.xlsx
Het zit zo, Links staan de werknemers en de datum wanneer deze aan een project gaan werken.
Ik wil graag dat de vakjes rechts naast de werknemers op kleur van de werknemer veranderen als dit vakje op de ingeplande datum valt.
In het voorbeeld vakje (3-JAN) heb ik de onderstaande formule gebruikt die ik als voorwaardelijke opmaak wilde gebruiken. Maar dit werkt niet.
De waarde voor waar en onwaar heb ik in de voorwaardelijke opmaak weggelaten.
=ALS(EN($Q$2>=$G$5;$Q$2<=$H$5;F5=Setup!$E$6);1;0)
Of is dit te gecompliceerd en kan het makkelijker? Al het advies is welkom.
Graag had ik advies hoe ik dit het beste kan doen. Ik heb een bestand toegevoegd als voorbeeld.
Bekijk bijlage Project-Planning_TEST.xlsx
Het zit zo, Links staan de werknemers en de datum wanneer deze aan een project gaan werken.
Ik wil graag dat de vakjes rechts naast de werknemers op kleur van de werknemer veranderen als dit vakje op de ingeplande datum valt.
In het voorbeeld vakje (3-JAN) heb ik de onderstaande formule gebruikt die ik als voorwaardelijke opmaak wilde gebruiken. Maar dit werkt niet.
De waarde voor waar en onwaar heb ik in de voorwaardelijke opmaak weggelaten.
=ALS(EN($Q$2>=$G$5;$Q$2<=$H$5;F5=Setup!$E$6);1;0)
Of is dit te gecompliceerd en kan het makkelijker? Al het advies is welkom.