• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen linken bij tijdsregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijn tutyens

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Hallo,

Ik heb een probleem met volgende situatie:

Ik ben enkele codes aan het invoeren in excel om binnen een schrijnwerkersbedrijf te kunnen nagaan hoeveel werkuren een bepaalde werknemer aan het werk is. Dit kan dagelijks genoteerd worden en dit 20 of 21 werkdagen (maand).

Nu, het bepalen van hoeveel werkuren de werknemer per dag en per maand presteerd is mij reeds gelukt. Nu zou ik een code willen invoeren die weer geeft hoeveel uur er aan een bepaalde werf werd gewerkt. Concreet komt dit neer op, een link tussen de verschillende 'titels/werven/opdrachten/..." per dag en de daarbijpassende gepresteerde uren. Om zo op het einde een duidelijk beeld te krijgen van hoeveel uur er die maand werd gewerkt aan een bepaalde opdracht/werf/...

Deze link zou dan vervolgens de gepresteerde uren op die dag moeten kunnen optellen.

bv. 15 dagen gewerkt aan werf A => gepresteerde uren per dag reeds ingevoerd => hoeveel voor de 15dagen samen

Het is wel zo dat dit steeds andere opdrachten/werven zijn. Dus een algemene database of iets dergelijks is onbegonnen werk.

Iemand een idee? of iemand met een eventuele oplossing?

Groeten en alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Kan je een voorbeeldbestand bijvoegen zonder gevoelige informatie zodat we beter een idee hebben hoe je het wilt hebben?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan