• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen met formule doorvoeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheUnforgiven

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2010
Berichten
10
Hallo,

Ik heb de volgende formule staan in cel F25;

=ALS(ISNB(VERT.ZOEKEN(A25;Persooneel!$A:$E;2;ONWAAR));"";VERT.ZOEKEN(A25;Persooneel!$A:$E;2;ONWAAR))

Nu wil ik deze formule doorvoeren naar onderstaande cellen in kolom F, dit lukt niet... het vulgreep teken verschijnt niet en als ik probeer met kopiëren dan krijg ik ook allerlei foutmeldingen. Onder andere dit:

=ALS(ISNB(VERT.ZOEKEN(#VERW!;Persooneel!$A:$E;2;ONWAAR));"";VERT.ZOEKEN(#VERW!;Persooneel!$A:$E;2;ONWAAR))

Maar ook: De gegevens op het klembord hebben een andere grootte en vorm dan het geselecteerde bereik. Als ik dan op doorgaan klik krijg ik het volgende: U kunt niet een deel van een samengevoegde cel toewijzen.

Waarom komt de melding #verw er te staan? En op welke wijze kan ik dit oplossen zodat ik de formule gewoon kan doorvoeren.

Ter info; Het tabblad Personeel bevat gegevens m.b.t. het personeelslid, ik wil op deze wijze slechts de naam hoeven selecteren (in een kostenoverzicht) met als doel dat de bijbehorende gegevens gelijk mee gekopiëerd worden (functie, kostprijs, e.d.)
 
Heb jij een werkblad met de naam: persooneel ?
 
Waar die fout nu ingeslopen is..... :confused:

Dat zal de reden geweest zijn waarom kopiëren niet werkte.... :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan