shalhevet
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 okt 2007
Hallo,
In mijn bestand heb ik twee tabbladen:
Index
Week32
In tabblad week32 heb ik in cel B19 een hyperlink gemaakt naar de factuur bestand (pdf) die elders op de computer opgeslagen wordt.
Nu wil ik in de index pagina, in de kolom van week32 een link maken naar "week32, cel B19". De bedoeling is dan dat de factuurnummer die in cel B19 staat automatisch ingevuld wordt in de index pagina.
Maar.... dan wil ik dat de hyperlink ook "overgaat" naar de index pagina. Als ik dan in de index pagina op klik dan wordt de factuur geopend.
Ik heb geprobeerd met:
=week32!B19 (waarde wordt ingevuld maar de hyperlink niet)
Ook met
=Hyperlink(week32!B19)
heeft het niet gewerkt.
Weet iemand hoe ik de hyperlink wel kan overnemen?
De bedoeling is dat de hele index pagina automatisch ingevuld wordt in de loop van het jaar doordat ik de factuur in de tabblad van de week noteer.
In de bijlage voeg ik een voorbeeld bestand.
Alvast bedanktBekijk bijlage Urenregistratie.xlsm
In mijn bestand heb ik twee tabbladen:
Index
Week32
In tabblad week32 heb ik in cel B19 een hyperlink gemaakt naar de factuur bestand (pdf) die elders op de computer opgeslagen wordt.
Nu wil ik in de index pagina, in de kolom van week32 een link maken naar "week32, cel B19". De bedoeling is dan dat de factuurnummer die in cel B19 staat automatisch ingevuld wordt in de index pagina.
Maar.... dan wil ik dat de hyperlink ook "overgaat" naar de index pagina. Als ik dan in de index pagina op klik dan wordt de factuur geopend.
Ik heb geprobeerd met:
=week32!B19 (waarde wordt ingevuld maar de hyperlink niet)
Ook met
=Hyperlink(week32!B19)
heeft het niet gewerkt.
Weet iemand hoe ik de hyperlink wel kan overnemen?
De bedoeling is dat de hele index pagina automatisch ingevuld wordt in de loop van het jaar doordat ik de factuur in de tabblad van de week noteer.
In de bijlage voeg ik een voorbeeld bestand.
Alvast bedanktBekijk bijlage Urenregistratie.xlsm