Cellen onder voorwaarde inkleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmelcam

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Hey allemaal,

Kan er iemand mij vertellen welke formule je moet gebruiken om bepaalde cellen in te kleuren als er 1 bepaalde cel komt leegstaan?
Vb: als na een herberekening, in blad 1 cel C12 leeg komt te staan dan zou het bereik D12 tot AK12 bv licht blauw moeten worden. Liefst VBA code want in cel C12,D12,E12,... staat reeds code namelijk "=SHIFT(gegevens!$B$4)".
Heb een deel van het forum doorzocht maar niets gevonden (omdat ik zo een leek ben?)
Alvast bedankt om mee na te denken.:D

Remmelcam,

Waarom gebruik je niet gewoon de voorwaardelijke opmaak? Dat er eventueel formules en/of waarden in de cel staan hoeft geen belemering te zijn want je laat v.w. opmaak kijken naar C12
Je zou dan deze formule kunnen gebruiken:
Code:
=als($C$12="";1)

Succes,
Martin

Cellen inkleuren

Remmelcam,

Waarom gebruik je niet gewoon de voorwaardelijke opmaak? Dat er eventueel formules en/of waarden in de cel staan hoeft geen belemering te zijn want je laat v.w. opmaak kijken naar C12
Je zou dan deze formule kunnen gebruiken:
Code:
=als($C$12="";1)

Succes,
Martin

Martin,
Alvast bedankt voor uw antwoord maar is net niet genoeg.
Met uw antwoord zal cel C12 wel inkleuren als deze leeg komt te staan, maar al de rest dan niet,D12 tot AM12 zou ook moeten inkleuren dan als C12 kleurtje krijgt.
Blijven meezoeken he en nogmaals bdnkt.:thumb:

cellen kleuren

Martin,

Bedankt, het werkt nu.
Ik was vergeten om eerst alle cellen te selecteren en dan pas de voorwaardelijke opmaak toe te passen. Werkt prima.

Bedankt, slaapwel en tot de volgende vraag...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan