Hallo,
Ik had graag jullie hulp om volgend probleem op te lossen.
In bijgevoegd excelblad vind je 2 tabbladen
1) zitdagen: dit zijn de halve dagen waarop ik mijn medewerkers moeten uitsturen om bepaalde zitdagen te houden.
2) Capaciteit: dit geeft per halve dag een overzicht van de restcapaciteit
In de rij 21 in tabblad 'capaciteit' moeten (per datum/halve dag) de waarden komen die overeen komen met het totaal aantal uitgestuurde medewerkers op zitdagen (kolom N in tabblad zitdagen). Voor sommige halve dagen zijn er meerdere rijen omdat er verschillende locaties zijn.
m.a.w.
in cel W21 moet het totaal aantal medewerkers komen die op 14/5 (VM) ingezet worden op zitdag, dus 4 komen (cel N3+N5+N7 uit tabblad zitdagen), in cel X21 moet 6 komen (cel N4+N6+N8))
in cel AA21 moet 5 komen (cel N9+N11), in cel AB21 moet 4 komen (cel N10+N12)
enz.
Welke formules of oplossing zou ik hiervoor kunnen gebruiken?
Bedankt alvast
Ik had graag jullie hulp om volgend probleem op te lossen.
In bijgevoegd excelblad vind je 2 tabbladen
1) zitdagen: dit zijn de halve dagen waarop ik mijn medewerkers moeten uitsturen om bepaalde zitdagen te houden.
2) Capaciteit: dit geeft per halve dag een overzicht van de restcapaciteit
In de rij 21 in tabblad 'capaciteit' moeten (per datum/halve dag) de waarden komen die overeen komen met het totaal aantal uitgestuurde medewerkers op zitdagen (kolom N in tabblad zitdagen). Voor sommige halve dagen zijn er meerdere rijen omdat er verschillende locaties zijn.
m.a.w.
in cel W21 moet het totaal aantal medewerkers komen die op 14/5 (VM) ingezet worden op zitdag, dus 4 komen (cel N3+N5+N7 uit tabblad zitdagen), in cel X21 moet 6 komen (cel N4+N6+N8))
in cel AA21 moet 5 komen (cel N9+N11), in cel AB21 moet 4 komen (cel N10+N12)
enz.
Welke formules of oplossing zou ik hiervoor kunnen gebruiken?
Bedankt alvast
Bijlagen
Laatst bewerkt: