• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen Samenvoegen onder elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjakonako

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2009
Hallo luitjes,

ik zit de hele avond al te prutsen en knoeien met het feit dat ik een adressenbestandje welke nu verdeeld is in 3 cellen (naam, adres, woonplaats), netjes onder elkaar wil hebben.
Het is de bedoeling dat ik etiketten ga afdrukken en dus wil het er als volgt uit laten zien:

Pietje Puk
Pietjespukkelweg 23
1234 AA Pukkeldorp

ik was een aardig eindje op weg met tekst.samenvoegen, maar het lukt mij maar niet om het zo netjes onder elkaar te krijgen.
Ook niet als ik (zoals de helpfunctie mij verteld) TEKEN(10) in de formule gebruik.

Kan jij mij wellicht helpen? :rolleyes:

Groeten,
Sjako :confused:

Beste sjakonako ;)

Zie bestandje

Dit doe je met ALT + ENTER te klikken na Pietje Puk en dan Pietjespukkelweg 23 en terug ALT + ENTER dan 1234 AA Pukkeldorp te typen.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Beste sjakonako

Wat je ook kan doen is het volgende
Maak in Excel Kopnamen aan.
Bv. 1ste kopnaam is NAAM (A1)
2de is STRAAT (B1)
3de is PLAATS (C1)

Onder de kopnamen schrijf je je gegevens.
Sla dit op en ga naar WORD en volg de instucties in bijgevoegd bestandje.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

V.w.b. het samenvoegen van gegevens : mogelijk een wat uitgebreidere tutorial. (Voor Excel geldt hetzelfde als de hierin beschreven Wordtabel).

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Misschien kun je hier iets mee.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan