We hebben een bestandje (bijgevoegd een voorbeeldje) waarin in een cel een aantal gegevens bestaan. Is het mogelijk deze gegevens te splitsen zodat en in de cellen eronder de "losse" gegevens komen te staan.
In het voorbeeld staat er in A1 één gegeven, in B1 één gegeven en in C1 vijf gegevens
Kan je cel C1 zo splitsen zodat er in A1 en B1 de gegevens blijven bestaan maar de inhoud van cel C1 verdeeld word over de cellen C1, C2 t/m C5.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
Overigens de velden A2t/m A5 en B2 t/m B5 moeten wel leeg blijven.
We werken met Excel 2016.
Een andere vraag is hoe kunnen we het bestand delen zodat we met meerdere tegelijkertijd in het bestand kunnen werken? Voorheen was er een optie Delen (ergens rechts bovenin maar ik kan het daar niet meer vinden)
In het voorbeeld staat er in A1 één gegeven, in B1 één gegeven en in C1 vijf gegevens
Kan je cel C1 zo splitsen zodat er in A1 en B1 de gegevens blijven bestaan maar de inhoud van cel C1 verdeeld word over de cellen C1, C2 t/m C5.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.
Overigens de velden A2t/m A5 en B2 t/m B5 moeten wel leeg blijven.
We werken met Excel 2016.
Een andere vraag is hoe kunnen we het bestand delen zodat we met meerdere tegelijkertijd in het bestand kunnen werken? Voorheen was er een optie Delen (ergens rechts bovenin maar ik kan het daar niet meer vinden)