Hallo allemaal,
In een oud (2009) topic heb ik onderstaand stukje VBA gevonden. Hiermee kan ik gegevens uit Sheet1 van alle werkbladen in de betreffende folder samenvoegen in één werkmap.
Ik dacht dit te kunnen doen door .UsedRange te vervangen voor .Range("A14") AND .range("A16"). Dit werkt echter niet
fout: 'deze eigenschap of methode wordt niet ondersteunt door dit object'
Kan iemand mij helpen met het modificeren van onderstaande code zodat alleen cellen A14 en A16 worden toegevoegd? Deze mogen naast elkaar worden geplaatst. Dus in rijen A en B.
Alvast enorm bedankt!
In een oud (2009) topic heb ik onderstaand stukje VBA gevonden. Hiermee kan ik gegevens uit Sheet1 van alle werkbladen in de betreffende folder samenvoegen in één werkmap.
Ik dacht dit te kunnen doen door .UsedRange te vervangen voor .Range("A14") AND .range("A16"). Dit werkt echter niet

Kan iemand mij helpen met het modificeren van onderstaande code zodat alleen cellen A14 en A16 worden toegevoegd? Deze mogen naast elkaar worden geplaatst. Dus in rijen A en B.
Code:
Sub samenvoeg()
Application.ScreenUpdating = False
For Each fl In CreateObject("scripting.filesystemobject").getfolder("C:\Users\everse\test").Files
With Workbooks.Add(fl)
sq = .Sheets("Sheet1").UsedRange
.Close False
End With
ThisWorkbook.Sheets(1).Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(UBound(sq), UBound(sq, 2)) = sq
Next
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Alvast enorm bedankt!
Laatst bewerkt: