Beste helpers,
Deze vraag heb ik eerder gesteld en die is opgelost!
"Ik heb een werkblad met diverse tabbladen en een ervan beval tijden (voor het berekenen van gemiddelden en andere doeleinden.
In kolom D heb ik de tijd duur in minuten staan en als die boven 60 min. komt wil ik de inhoud verplaatst hebben naar kolom K. (op de zelfde regel)"
Nu is het zo dat het gaat over gemengde gegevens, Binnenland en Buitenland gesprekken en die wil ik graag gesplitst hebben.
Ik heb zelf een poging gedaan maar komt er niet uit.
De bedoelling is dat lege cellen overgeslagen worden en dat alleen de cellen, van de regel waar de opmerking Buitenland staat, verplaatst worden.
Mvg, Henning
Het bestand is 465 Kb en kan ik nu niet uploaden
Deze vraag heb ik eerder gesteld en die is opgelost!

"Ik heb een werkblad met diverse tabbladen en een ervan beval tijden (voor het berekenen van gemiddelden en andere doeleinden.
In kolom D heb ik de tijd duur in minuten staan en als die boven 60 min. komt wil ik de inhoud verplaatst hebben naar kolom K. (op de zelfde regel)"
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
Dim r As Double
For r = 6 To 9999
If Cells(r, 4) > 60 Then
Cells(r, 4).Cut Cells(r, 11)
End If
Next r
End Sub
Nu is het zo dat het gaat over gemengde gegevens, Binnenland en Buitenland gesprekken en die wil ik graag gesplitst hebben.
Ik heb zelf een poging gedaan maar komt er niet uit.
De bedoelling is dat lege cellen overgeslagen worden en dat alleen de cellen, van de regel waar de opmerking Buitenland staat, verplaatst worden.
Code:
Private Sub CommandButton2_Click()
Dim r As Double
For r = 6 To 9999
If Cells(r, 4) = True Nothing
If Cells(r, 12) = "Buitenland" Then
Cells(r, 4).Cut Cells(r, 13)
End If
End If
Next r
End Sub
Mvg, Henning