• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cellen_tekst_uren_koppelen_optellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hooper

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Goedenavond,
ik heb het vogende probleem:
In een kalender geef ik per dag aan: werkoverleg, snipperdag enz (via functie lijst)
op de cellen eronder vermeld ik de bijbehorende uren.
Nu wil dat deze uren per tekst worden opgeteld en ik een totaalbeeld krijg.
Hopelijk is de bijlage duidelijk genoeg.
Alvast hartelijk dank voor de medewerking

Bijlagen

Beste Hooper ;)

Zie bestandje.

Voor de hele maand, hoe gaat dit er dan uitzien ?

Groetjes Danny. :thumb:

Beste Danny,
daar onze uren door een extern bedrijf worden bijgehouden, en dit zo slecht gebeurd, wil ik zelf een file aanmaken, zodat ik zelf alles goed bij kan houden.
Het is nu een beetje laat maar morgen probeer ik het uit.
Misschien heb je een zelf een idee om in een jaar overzict bij te houden: het aantal uren:
dat gesnipperd wordt, er werkoverleg is, er unit uren gemaakt moeten worden, er terugkomen dagen zijn, er dagen afgekocht worden.
Zoals je ziet behoorlijk complex en er is niet 123 een kant en klare file voor.
Sorry voor deze lange reactie.
Groeten Hooper

Beste Danny,
daar onze uren door een extern bedrijf worden bijgehouden, en dit zo slecht gebeurd, wil ik zelf een file aanmaken, zodat ik zelf alles goed bij kan houden.
Het is nu een beetje laat maar morgen probeer ik het uit.
Misschien heb je een zelf een idee om in een jaar overzict bij te houden: het aantal uren:
dat gesnipperd wordt, er werkoverleg is, er unit uren gemaakt moeten worden, er terugkomen dagen zijn, er dagen afgekocht worden.
Zoals je ziet behoorlijk complex en er is niet 123 een kant en klare file voor.
Sorry voor deze lange reactie.
Groeten Hooper

Danny bedankt, samen met de methode van van Markal ga ik hier zeker uitkomen.
Jullie beiden: BEDANKT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan