Ik heb een site gebouwd, en deze werkt prima in IE maar in Firefox blijft er een lijntje tussen de tabellen zichtbaar, ondanks de cellspacing="0" cellpadding="0" toevoeging. Nu las ik op een andere pagina dat dit een probleem is in Firefox, dus heb ik hun tip gevolgd en in de head de volgende code toegevoegd :
<STYLE TYPE="text/css">
border-collapse: collapse
</STYLE>
maar het probleem blijft nog steeds bestaan. Ik heb ook al alle code achter elkaar gezet om te voorkomen dat er per ongeluk "harde returns" gelezen worden, maar dat werkt ook niet. Omdat de tabel bestaat uit onderdelen van één plaatje, die nu niet meer netjes aansluiten bij elkaar, is dit erg vervelend. Wie heeft nog een gouden tip om het lijntje tussen de tabel-delen te laten verdwijnen ??
<STYLE TYPE="text/css">
border-collapse: collapse
</STYLE>
maar het probleem blijft nog steeds bestaan. Ik heb ook al alle code achter elkaar gezet om te voorkomen dat er per ongeluk "harde returns" gelezen worden, maar dat werkt ook niet. Omdat de tabel bestaat uit onderdelen van één plaatje, die nu niet meer netjes aansluiten bij elkaar, is dit erg vervelend. Wie heeft nog een gouden tip om het lijntje tussen de tabel-delen te laten verdwijnen ??