• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Celopmaak wijzigt in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans kooijman

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Wie weet waarom bij mij de celopmaak wijzigt als ik Excel afsluit en later weer open?
Ik werk met Microsoft Office 2007.

Ik heb een kolom met getal (zonder decimalen) en als ik dit opsla en later weer open,
dan is deze kolom verandert in "januari-00" in alle cellen. Als ik dan weer naar celopmaak ga en weer getal selecteer in deze kolom, dan heb ik de numerieke reeks weer terug. Ik sla dan het bestand weer op uiteraard...maar de volgende keer heb ik weer januari-00 in de cellen staan.

Hoe zorg ik dat de celopmaak niet veranderd als ik afsluit en later weer het bestand weer open??

Tks
Frans

Van het programma excel heb ik niet zoveel verstand maar als ik dit zo lees kan ik me voorstellen dat bij iemand die dat wel heeft de volgende vragen naar boven komen:
1. Is dit alleen bij dit bestand het geval?
2. zitten er macros in het bestand die hier iets mee doen?
3. wat gebeurd er als je het tabblad kopieerd naar een nieuw bestand en dit opsla en
opent?

Ik denk dat je met het verstrekken van deze info sneller een mogelijk antwoord krijgt.

Succes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan