• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Celverwijzing oplopend weeknummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

CVGhulp

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2015
Hoi hoi,

Bestand ""Dagelijkse rapportage week 01" heeft 5 tabbladen de "maandag", "dinsdag", "woensdag", donderdag", "vrijdag".

Iedere dag worden door medewerkers een eigen lijst gevuld "Dagelijkse rapportage". Dit bestand heeft tabbladen genoemd naar de weeknummer "01", "02", etc t/m 52.
Doordat het niet mogelijk is om de medewerkers direct de lijst in de "Dagelijkse rapportage 01" te vullen doen ze dit apart. Hoe krijg ik nu voor elkaar dat het bestand "Dagelijkse rapportage 01" linkt met het bestand van de medewerkers tabblad 01?

Nu moet ik steeds verwijzen naar een ander weeknummer. Dus:
- "Dagelijke rapportage week 01" moet verwijzen naar bestand "Dagelijkse rapportage mdw 1" tabblad "01".
- "Dagelijke rapportage week 02" moet verwijzen naar bestand "Dagelijkse rapportage mdw 1" tabblad "02".
- "Dagelijke rapportage week 03" moet verwijzen naar bestand "Dagelijkse rapportage mdw 1" tabblad "03".

Hoe kan ik dit het makkelijkste doen?

Nu heb ik alleen de oplossing dat ik per bestand "Dagelijkse rapportage 01" de celverwijzingen moet aanpassen. Dit is enorm veel werk.

Maak daar eens een voorbeeldje van.

Moet wel nog de naam van het bestand voor komen:
Dagelijkse rapportage (per mdw 1 bestand).xlsx]01:03'!$B$7)
en
Dagelijkse rapportage (per mdw 1 bestand).xlsx]01:03'!$C$7)

deze geeft dan de som van de aantal taken en de gebruikte tijd voor alle taken van alle bladen

Bedankt voor je reactie.

Of ik begrijp jou verkeerd of ik heb het niet goed uitgelegd.

Je hebt voor iedere week (1 t/m 52) :

1 bestand "Dagelijkse rapportage week X"
"Dagelijkse rapportage mdw Pietje"
"Dagelijkse rapportage mdw Kees"
"Dagelijkse rapportage mdw Joep"
etc (aantal mdw)

Wil dus geen som van alle tabbladen, maar per tabblad 01,02, 03 etc in het juiste bestand "Dagelijkse rapportage week 01, Dagelijkse rapportage week 02", etc.

Is dit ook mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan