• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

celverwijzingen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain62

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2011
Wie kan mij helpen?
Ik moet alle rijen 4 in een celverwijzing veranderen in 6 en vervolgens de volgende cel hetzelfde maar hier staat dan 2' ipv 1',na manueel elke 4 veranderd te hebben in 6 wil ik deze verandering doortrekken, dit gaat niet door gebruik te maken van de vulgreep want dan komt er in de tweede cel ook 1' te staan en hier zou dan 2' moeten staan en de volgende cel 3' als ik de eerste en de tweede cel selecteer om dan de vulgreep te gebruiken komen in de volgende cellen steeds 1' en 2' te staan

=ALS(E18="";"";ALS('[dagplanning jan LC VK Hasselt template.xlsx]1'!$AN$4="x";'[dagplanning jan LC VK Hasselt template.xlsx]1'!$K$4;ALS('[dagplanning jan LC VK Hasselt template.xlsx]1'!$AO$4="x";'[dagplanning jan LC VK Hasselt template.xlsx]1'!$M$4;ALS('[dagplanning jan LC VK Hasselt template.xlsx]1'!$AP$4="x";'[dagplanning jan LC VK Hasselt template.xlsx]1'!$O$4;ALS('[dagplanning jan LC VK Hasselt template.xlsx]1'!$AQ$4="x";'[dagplanning jan LC VK Hasselt template.xlsx]1'!$Q$4;"")))))

mvg Alain

misschien is dit mogelijk met een verwijzing naar de kolom of rij.

maar met een voorbeeldbestandje, ontdaan van gevoelige info, wordt je vast beter (en sneller) geholpen.

P.s. en met een bestandje (i.p.v. verschillende bestanden) is de oplossing waarschijnlijk ook eenvoudiger.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan