Ik heb onderstaande code actief op een worksheet.
Daarin wordt gecheckt of de celwaarde in kolom 8 (=H) gelijk is aan 'Afgehandeld' en indien ja wordt de gehele rij verplaatst naar een ander werkblad.
Nu wil ik daaraan tevens de voorwaarde toevoegen dat kolom 16 (=P) niet leeg mag zijn c.q. hetzij 'ja' of 'nee' moet bevatten. Ik kom er ff niet uit
BVD
Daarin wordt gecheckt of de celwaarde in kolom 8 (=H) gelijk is aan 'Afgehandeld' en indien ja wordt de gehele rij verplaatst naar een ander werkblad.
Nu wil ik daaraan tevens de voorwaarde toevoegen dat kolom 16 (=P) niet leeg mag zijn c.q. hetzij 'ja' of 'nee' moet bevatten. Ik kom er ff niet uit

Code:
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
HuidigeWaarde = ActiveCell.Value
End Sub
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Column = 8 And Target.Row > 5 And Target.Count = 1 Then
Select Case ActiveCell.Value
Case "AFGEHANDELD"
If MsgBox(" Wil je deze offerte verplaatsen" & vbNewLine & vbNewLine & " naar Afgehandelde offertes?" & vbNewLine & vbNewLine & vbNewLine & " Let op! Indien nodig: lopend offertedossier verplaatsen!", vbYesNo, "Attentie") = vbNo Then
ActiveCell.Value = HuidigeWaarde
Exit Sub
End If
ActiveSheet.Unprotect Password:="123"
Range("V" & Target.Row).Resize(, 2) = Array(Format(Now, "mm-dd-yy"), Environ("username"))
Sheets("Afgehandelde offertes").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 27) = Cells(Target.Row, 1).Resize(, 27).Value
Rows(Target.Row).Delete
ActiveSheet.Protect Password:="123", DrawingObjects:=True, Contents:=True, Scenarios:=True _
, AllowFormattingCells:=True, AllowFormattingRows:=True, _
AllowInsertingRows:=True, AllowDeletingRows:=True, AllowSorting:=True, _
AllowFiltering:=True
ActiveSheet.EnableSelection = xlUnlockedCells
Case Else
Exit Sub
End Select
End If
End Sub
BVD