mmevanwitsen
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2012
- Berichten
- 18
Hallo,
ik zou graag wat hulp willen met het volgende. Ik heb een orderformulier van een groothandel in Excel. Daarin staan een Artikelnummer, Artikelomschrijving, Maat en Prijs. Nu heb ik als voorblad een factuur gemaakt waarin ik, wanneer ik het artikelnummer invoer, automatisch de omschrijving wil laten verschijnen zoals deze staat gekoppeld bij het artikelnummer op het orderformulier. Zo wil ik dit ook met de prijs, deze zou ook automatisch moeten verschijnen op de factuur zodra ik het artikelnummer invoer.
Heeft iemand een idee? Ik ben aan het worstelen geweest met VLOOKUP omdat ik dacht dat het zo moest, maar kom er na enkele uren niet uit.
Alvast erg bedankt voor de genomen moeite :thumb:
ik zou graag wat hulp willen met het volgende. Ik heb een orderformulier van een groothandel in Excel. Daarin staan een Artikelnummer, Artikelomschrijving, Maat en Prijs. Nu heb ik als voorblad een factuur gemaakt waarin ik, wanneer ik het artikelnummer invoer, automatisch de omschrijving wil laten verschijnen zoals deze staat gekoppeld bij het artikelnummer op het orderformulier. Zo wil ik dit ook met de prijs, deze zou ook automatisch moeten verschijnen op de factuur zodra ik het artikelnummer invoer.
Heeft iemand een idee? Ik ben aan het worstelen geweest met VLOOKUP omdat ik dacht dat het zo moest, maar kom er na enkele uren niet uit.
Alvast erg bedankt voor de genomen moeite :thumb: