Certificaat automatisch installeren om een "Verified publisher" te worden

• Onderwerp starter Onderwerp starter RoelK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelK

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2012
Hallo iedereen,

Ik wil graag een "Verified publisher" worden. Ik heb een (gratis) certificaat gemaakt en deze met Advanced Installer op mijn setup gezet en op alle andere uitvoerbare bestanden. Helaas moet ik eerst het certificaat installeren voordat ik een "Verified publisher" ben (anders staat er gewoon "Unknow"). Is er een mogelijkheid een certificaat te installeren zonder administrator rechten en zonder een melding aan de gebruiker (heb al geprobeerd met certutil.exe, certmgr.exe, maar die geven allemaal een waarschuwing)? En is er anders een andere gratis mogelijkheid om een "Verified publisher" te worden?

Alvast bedankt,
Roel

Ik heb volgens mij zo'n vraag al eens eerder gesteld,
en ik dacht maar weet het niet zeker,
dat je geld moest betalen om in dat systeem te komen van Mircosoft ik weet dit niet zeker
misschien is googlen handig
Suc6,
Tim

Ik heb twee dagen gezocht naar een gratis oplossing en heb dit niet gevonden, dus ik geef het maar op... Je hebt inderdaad gelijk, je moet er (meestal) flink voor betalen!

Wat ik weet is dat je er inderdaad voor moet betalen. Je doet dat bij een zogenaamde certificate authority (CA) zoals verisign. Door te betalen en wat bedrijfsgegevens door te geven toon jij aan dat jij te vertrouwen bent. Verschillende andere instanties zoals microsoft kunnen dan bij die certificate authority controleren of je te vertrouwen bent. Tenminste, zo begrijp ik het ongeveer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan