Tony Tuffguy
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 jan 2008
hallo , ik krijg steeds de melding : het beveiligingscertificaat is niet vertrouwd.
en dan heb ik 2 keuzes : de pagina sluiten ( aanbevolen )
of doorgaan naar deze pagina.
en ook heb ik geblokkerde inhoud ofzo dan zie ik geen kleuren en dan moet ik eerst boven in een balk : geblokkeerde inhoud weergeven klikken.
hoe kan ik dit oplossen.
bij internet opties en dan geavanceerd weet ik wel maar ik weet niet zeker of dat werkt.
bij internet explorer 6 had ik dit noot pas sinds explorer 7 erop en dan krijg ik steeds die waarschuwing.
en ook bij het systeemvak mis ik een pijltje die je kan klikken zoidat het systeemvak wordt uitgerekt, soms verdwijnt een icoontje terwijl ik : altijd weergeven heb geklikt.
rechtermuis bij systeemvak en eigenschappen heb ik al mee gepuzzeld.
en dan heb ik 2 keuzes : de pagina sluiten ( aanbevolen )
of doorgaan naar deze pagina.
en ook heb ik geblokkerde inhoud ofzo dan zie ik geen kleuren en dan moet ik eerst boven in een balk : geblokkeerde inhoud weergeven klikken.
hoe kan ik dit oplossen.
bij internet opties en dan geavanceerd weet ik wel maar ik weet niet zeker of dat werkt.
bij internet explorer 6 had ik dit noot pas sinds explorer 7 erop en dan krijg ik steeds die waarschuwing.
en ook bij het systeemvak mis ik een pijltje die je kan klikken zoidat het systeemvak wordt uitgerekt, soms verdwijnt een icoontje terwijl ik : altijd weergeven heb geklikt.
rechtermuis bij systeemvak en eigenschappen heb ik al mee gepuzzeld.