Certificaatfout bij gebruik van Lync2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cephirus

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
38
Goede middag,

Als ik Lync2013 opstart en tracht in te loggen krijg ik een certificaatfout. Ik werk met Windows 8.1.


Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
Waarschijnlijk staan datum/jaartal/tijd niet goed, check alle drie na.
Overigens moet de certificaatmelding je al een hint geven daaromtrent (over "nog niet actief" of "verlopen")

Tijs.
 
Certificaatfout

Beste Tijs,

Hoe kan ik de datum jaar en tijd van het certificaat controleren en eventueel wijzigen?

De melding is:
There was a problem verifying the certificate from the server.
 
Niet het certificaat wijzigen maar checken of het jaartal/datum/tijd op je computer/laptop wel correct staan(!)

Tijs.
 
Certificaat fout

Tijs,
In de bijlage staan de instellingen van datum, jaartal en tijd
 

Bijlagen

  • Afdruk.png
    Afdruk.png
    14,1 KB · Weergaven: 36
Ok, je datum en tijd etc. staan goed. Moet dus een ander probleem zijn.

Als ik nog op een tip kom dan maak ik die in een nieuwe posting. Ondertussen hoop ik dat iemand anders nog tips voor je heeft.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan