Certificaatfout

• Onderwerp starter Onderwerp starter WdeGR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WdeGR

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2004
Hoi Help mij.

Gisterenavond bij het afsluiten van mijn pc (windows xp pro) een update van windows geinstaleerd. Dit gebeurs automatisch en daarna sluit de pc vanzelf af.
Vanmiddag de pc aangezet en na enkele tellen kreeg ik het bekende zwarte scherm met veel informatie volgens mij M S Dos.
Hier werd verzocht en aangegeven geen boot roots te hebben.
Via Bios de pc gestart op de hd.
Windows gewoon gestart maar nu kan ik op geen een beveiligde site komen zoals de bank. Ook MSN krijg ik niet open. Krijg steeds de melding Certificaat fout???
Heb inmiddels Register cleaner gebruikt en virusscan en malware. Nergens worden fouten aangegeven.
Wat is er misgegaan en hoe krijg ik het hersteld??
Bijvoorbaat dank

Heb je systeem herstel in de veilige modus al geprobeert?

Gijsbertvs

Dank voor je reactie en inderdaad heb ik systeemherstel geprobeerd. Helaas heeft dit geen resultaat opgeleverd.
Wel ontdekt dat er bij de bewuste update's een fout is gegaan en ik weet niet hoe ik de andere eventueel kan verwijderen.

Laatst bewerkt:
certificaat beveiligings fout.

Heb inderdaad geprobeerd via de veilige modus weer alles terug te krijgen ook dit heeft geen resultaat opgeleverd. Het schijnt een akelig hardnekkig probleem te zijn.????
Wie weet een oplossing???

Certificaat fout

Geachte help mij lezers.

Betreft: bovenstaande melding ontvangen na het downloaden van een update windows.
Het blijkt nu dat de uodate niet geheel is geinstalleerd, en de pc tevroeg is uitgeschakeld.
Gisterenavond na oneindig gepuzzel weer bij windows updat gekeken en toen wel de gehele updat geinstalleerd
Nu werkt hij weer als vanouds.
Bedankt voor het meedenken
WdeGR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan