certificate of Authencitity, Vervanging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arriens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2010
Berichten
3
Mijn harde schijf heeft het begeven en ik heb er een nieuwe ingedrukt. Na het formateren van de nieuwe HD en het installeren van windows xp, krijg ik de vraag om de ´certificate of Authencitity´ in te voeren. Deze behoort te staan op de zijkant van de chassis. Aangezien de kinderen hier aan hebben zitten pulken is deze niet meer leesbaar.
Mijn vraag is nu, hoe krijg ik de mijne terug/krijg ik een nieuwe COA?
 
Hoi !

Tja, heel vervelend, maar als je de betr. key kwijt bent heb je een probleem !

Heb je geen Win XP CD gekregen bij aankoop waar het certificaat op staat ?

Dan blijven er weinig legale mogelijkheden over, ben ik bang.

Greetz,

Harry.
 
Ik ben in het bezit van het officiele installeer cd, deze bevat echter GEEN nummer.

Dank U voor het meedenken.
 
Is er met de oude schijf echt niks meer te doen? Als je hem op kunt starten is het mogelijk om de code te achterhalen.

Gr.J
 
Is er met de oude schijf echt niks meer te doen? Als je hem op kunt starten is het mogelijk om de code te achterhalen.

Bij het opstarten van de pc krijg ik het verzoek om de boot disk te selecteren. De pc had 1 harde schijf in gebruik.
Tevens krijg ik te horen dat de schrijfkop over de harde schijf gaat. Bij nadere inspectie (harde schijf los gehaald met redelijk grof geweld) bleek dat er diepe krassen op een van de schijven zat. Ik heb de harde schijf inmiddels als verloren beschouwd. :rolleyes: (Het was wel leuk om eens een HD van binnen te bekijken :eek: )

Op een ander forum waar ik dezelfde vraag heb gesteld, heb ik het advies gekregen om de COA van een andere pc af te halen en deze te gebruiken. Wonderbaarlijk genoeg werkt dit! Windows is nu geactiveerd en legaal bevonden.
Probleem opgelost dus.:love:
Dank u voor het meedenken. En mogeljik dat dit anderen zal helpen in de toekomst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan