Certificate of Authenticity

Status
Niet open voor verdere reacties.

jovink1990

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
Berichten
24
Kun je met 1 certificate of authenticity code , xp op 2 computers installeren
Dus met 1 code, xp op 2 computers installeren ??
 
Dat hangt ervan af.
Als het een OEM versie is, is het gebonden aan de fabrikant. De laptops moeten dan dezelfde zijn.

Met andere versies ga je wel kunnen installeren. Maar wanneer je patches of zoiets gaat downloaden gaat de validation tool eerst geinstalleerd worden en u zeggen dat de 2de PC niet "authentiek" is. Waardoor je ook geen updates kunt installeren.
 
Dat hangt ervan af.
Als het een OEM versie is, is het gebonden aan de fabrikant. De laptops moeten dan dezelfde zijn.

Met andere versies ga je wel kunnen installeren. Maar wanneer je patches of zoiets gaat downloaden gaat de validation tool eerst geinstalleerd worden en u zeggen dat de 2de PC niet "authentiek" is. Waardoor je ook geen updates kunt installeren.

Op 1 computer is xp geinstalleerd (acer computer ) en nu wil ik heb ook installeren op een packerd bell computer.
Dus dat hangt ervan af, maar het gebeurd niet dat als ik hem op de packerd installeer, dat die op de acer (waar hij al geinstalleerd is) automatisch verwijderd word of iets dergelijks. ?
 
Nee, dat zal niet gebeuren.

Ik weet niet of je het of de Packerd geïnstalleerd zal krijgen met de code die je nu hebt (je kan altijd andere bekomen natuurlijk).
Maar als je probeert en het lukt (of lukt niet), dan zal met je originele Acer niets gebeuren. Je kan daar geen data verliezen. :)
 
Ik zou het er niet op wagen.

Zodra je de code 2 keer hebt gebruikt, wordt de code geverifieerd als niet legaal,

en zijn beide computers illegaal.
 
Als thuisgebruiker van 2 pc'kes hoef je je echt geen zorgen te maken.
Als bedrijf is dat natuurlijk anders. Die krijgen wel al eens controle.
 
Ik zou het er niet op wagen.

Zodra je de code 2 keer hebt gebruikt, wordt de code geverifieerd als niet legaal,

en zijn beide computers illegaal.


Ik heb gehoord dat je die code 4 keer kunt gebruiken en dan zet windows er een stop op en kun je hem niet meer gebruiken, dus maximaal 4 keer
 
gewoon bellen als je code teveel gebruikt is en je krijgt een nieuwe activering heb ik al op 3 computers gedaan met windows xp home oem en nog altijd gelukt :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan