cfm extensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik downloade en try version van drive image 7 en ik krijg het aangeleverd met een .cfm extensie. Mijn computer weet er geen raad mee en ik ook niet.

Wel knap stom van power quest om het op deze manier te doen overigens

graag jullie hulp

vr gr. egkok

Weet je wel zeker dat je het goede bestand hebt gedownload. een cfm bestand is namelijk een bestand voor een Macromedia coldfusion pagina, of te wel een dynamische webpagina voor de Coldfusion server.

Als het goed is heb je jezelf geregistreerd om die trial te downloaden, daarna krijg je een hoop vragen en daarna wordt je een mailtje gestuurd ze met verdere instructies. Daarin staan
1) een link
2) je gebruikersnaam (email) en
3) je password.

klik je op de link en vul je je email adres en je password in, dan kom je op een beveiligde pagina met de links om te downloaden. Daar is Drive Image 7.01 trail een zipfile van 37 mb.

Wat ik denk dat je heb gedaan is hier gelijk met rechtermuisknop geklikt hebt op "try now" en gekozen hebt voor "Doel opslaan als...".
Dus,.... niet doen, gewoon links klikken en de paginas verder volgen :thumb:

Olav

De gang van zaken was precies zoals je beschrijft, dus password e-mail adres en link, daarna heb ik gedownload zoals volgens mij het meest voor de handliggend was, niet vermoedend dat het op zo'n manier moet als jij beschrijft, knap lastig en ongewoon en zeker gebruiksonvriendelijk daar maak je je niet populair mee denk ik. Ik ga het opnieuw proberen. grtsz elbert kok

Ik heb het opnieuw geprobeerd, het probeem lag uiteindelijk in de download accelerator die het opsloeg als een cfm file. Die heb ik uitgeschakeld en dus daarna gewoon opgeslagen toen kwam er een door winrar uittepakken zip file en nou is alles ok thnks. elbert

Misschien moet je eens kijken in de configuratie van DAP of daar in de extentie lijst CFM staat, zo ja, dan haal je die er uit. Scheelt de volgende keer misschien weer ? Zeker met die grote downloads. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan