CGI script om in te loggen????

• Onderwerp starter Onderwerp starter H&R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H&R

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo mensen,

Ik wil op een pagina op een website een formuliertje maken waarmee mensen zich kunnen aanmelden zodat zij na het aanmelden de autorisatie krijgen om op een speciale pagina tekst te kunnen plaatsen.

b.v. een speler van een voetbalclub meld zich aan op mijn pagina en daarna kan hij op een andere pagina een verslag plaatsen van de wedstrijd.

hier zoek ik een script voor.

heb je een host die CGI ondersteund? Misschien kun je ook denken aan een MySQL database en PHP.

ik denk dat je het script toch zelf moet gaan schrijven.

Hoi teacher weer een keer bedankt, ik wist dat ik van jou een antwoord zou krijgen :p

maar het zijn er erg veel bij hotscripts.com, weet jij een goede waar jij misschien ervaring mee hebt?

ziet er goed uit bedankt ga er mee aan het werk.

Hoi teacher, het script werkt maar iemand van onze vereniging kan niet zelf inloggen met het maken van een usernaam en password.

wat ik wil is het volgende:

op een nieuwspagina komt een aanmeld formuliertje waarmee ze zich kunnen registreren met een loginname en password, (eventueel wordt die gevens ook naar hun toegemailt.) en hiermee zijn ze geregistreerd om op een speciale pagina (waar dus een bepaald newsscript werkt) zelf een verslag te plaatsen op die pagina.

Dat kan alleen via de admin; jij dus.
Je zou kunnen kijken of je het bestand waar de gebruikers instaan aangepast kan worden dmv een script.

Maar wat jij dus eigenlijk zoekt is meer een online community?

t.

ja misschien maar het gaat erom dat men eerst moet registreren en met die gegevens inloggen op een pagina wwwar ze dus hun veslag van een hockeywedstrijd kunnen plaatsen. en als daarna een ander inlogd dan komt dat er weer bovenop.

tja het blijft moeilijk om iets te vinden wat ik zoek. maar ik ga wel verder kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan