Chassis Fan (Te) erg langzaam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Ik hoor vaak verhalen dat everest niet helemaal meer update en dat PC Wizard 1 van de betere keuze's waren.. Nu check ik dus de stat's van mijn computer.. Nu zag ik dat mijn Chassis Fan maar op 10 RPM draaide.. (zie bijlage).. Dit vind ik eigenlijk best wle vreemd.. terwijl de processor cooler rustig door draait hoor ik toch echt de bovenkant van de casing in de kast mee trillen door de ventilator in de voeding (ik neem aan dat het programma die fan bedoelde) omdat er geen andere fan's bij zitten..

Enig idee?

Bijlagen

• Beetje langzaam...JPG
    Beetje langzaam...JPG
    89 KB · Weergaven: 58
Goedemorgen,

Volgens mij wordt de ventilator van de voeding niet door pc wizzard getoond en deze ventilator wordt door de voeding zelf geregeld.

Modag

10 Rpm is absoluut niet mogelijk, da's 10 rondjes per minuut, en da's weer 1 rondje in 6 seconden .....

Wat er aan de hand is, is totnogtoe een beetje onduidelijk.
Al es met een ander programma geprobeerd deze waarde uit te lezen?

10 Rpm is absoluut niet mogelijk, da's 10 rondjes per minuut, en da's weer 1 rondje in 6 seconden .....

Wat er aan de hand is, is totnogtoe een beetje onduidelijk.
Al es met een ander programma geprobeerd deze waarde uit te lezen?

Nog niet. Maar waarom zou er uberhaupt 10 rpm staan..

Oooh.. ik weet al waarom het progje dat zegt.. Ik heb maar 1 fan en dat is die op de CPU. meer fans heb ik nog niet want dat past niet in deze kast. Dus dan kan PC Wizard de fan niet vinden en zegt " 10 rpm* alsof het stil staat wat klopt omdat het er niet is..

Toch bedankt voor de reactie's :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan