chat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Ik ben overgestapt van kabel naar de telefoon, en ik zie nu dat ik wel kan chatten als ik offline werk.

Klopt dit en hoe werkt dit wie kan me dat uit leggen.?

Jan
 
Nee dit lijkt me niet, om te kunnen chatten heb je een verbinding nodig. De telefoonlijn in jouw geval......
 
dan zou ik echt proberen om die verbinding dan af te breken want dat gaat je geld kosten!!
 
ja, dat dacht ik ook iemand enig idee wat het gaat kosten met een paar uurtjes per dag online.
 
Locaal tarief he. Als je tenminste een locaal nummer belt. Zorg wel dat je dit zeker weet.

Zie kpn.com voor tarieven
 
Nou dat weet ik niet zeker, ik bel 06760 02505 de site van kpn heb ik bekeken, ik kan nu al zeggen dat het me niet bevalt voor geen meter, konstant klikken op offline en dan weer online.

Ik zit eigenlijk te wachten op via de satelite maar dat schijnt nog niet zo ver te zijn en ik had de kabel al opgezegd. dus dacht ik een tussen stapje te maken.
 
Lees dit en je word weer wat wijzer :)

Overigens kan internetten alwel via sateliet het zich alleen nog wel beperken tot bepaalde gebieden. Hier kan je op het net vast zat over vinden. kweet wel dat in dat stuk wat ik ooit las(geen id meer waar) dat het erg prijzig is......

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan