Chat

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmaster329

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Hallo,
Ik heb mijn eigen online game. Daarvoor wil ik graag een chat maken.
Ik heb op internet een paar codes opgezocht maar die werken alleen in mijn netwerk. Ik heb ook geportforward. Weet iemand een code of kan iemand die schrijven?

Het is de bedoeling dat ik een server applicatie op een pc draai en een client op een andere pc. Maar dat de server ook mee kan praten.

Groeten Djmaster329

Wat voor online game heb je dan? Het lijkt me sterk dat je een online game kan maken, en toch geen chat kan maken.
Wat heb je al geprobeerd en op welk punt loop je vast? Dan kunnen we je verder helpen.

Wat voor online game heb je dan? Het lijkt me sterk dat je een online game kan maken, en toch geen chat kan maken.
Wat heb je al geprobeerd en op welk punt loop je vast? Dan kunnen we je verder helpen.

Nou, de code voor de game heb ik gedownload en heel erg aangepast. Maar ik heb code nodig voor een C# chat nodig. Ik had wat opgezocht maar ide werkten niet

Als je graag een chat wilt, zul je hem zelf moeten bouwen. Ik denk niet dat iemand zin heeft om dat voor jou te doen, wanneer je zelf nog niks anders hebt gedaan dan andermans werk knippen en plakken.

Dan zou ik met iets simpelers beginnen dan een online game en een chat ^^.
Maar als je per se graag snel resultaat wilt, google eens op XNA.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan