Chatlogs lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leidenschaft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
Hoi, iemand heeft me chatlogs gestuurd van msn, maar ik kan ze niet openen. Als ik ze in Explorer wil openen zegt ie:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

--------------------------------------------------------------------------------

Kan de opgegeven bron niet vinden. Fout bij het verwerken van bron file:///C:/Documents and Settings/Eigenaar/Mijn document...

En als ik het in word doe krijg je zoiets:

<From><User FriendlyName="PieterK"/></From><To><User FriendlyName="†Leidenschaft †"/></To><Text Style="font-family:MS Shell Dlg; color:#000000; ">ik heb je toegevoegd omdat ik leuke mensen op credible ook altijd in m'n msn zet </Text></Message><Message Date="7/18/2005"

Wat moet ik doen om ze toch te kunnen lezen?

Ik heb een paar stukjes leesbaar kunnen maken door ze hier te pplakken en op voorbeeld te drukken, maar het werkt niet meer :( Iemand ideeen?

Heel veel ideeën zelfs:p

Ga naar je eigen chatlogs en zet die andere chatlogs ertussen.

Kopiër (dus niet knippen) het bestand MessageLog.xls (te vinden tussen jou eigen chatlogs). en zet dat in de zelfde locatie als de ontvangen chatlogs.

Probeer eerst de twee bovenstaande en kijk of dat werkt.

Leidenschaft zei:
Niet gelukt :( En volgens mij heb ik mijn huidige logs verprutst.
Toevallig niet gekopiert?? en dus verplaatst of geknipt??

Vertel even wat je precies hebt gedaan.

Gekopieerd en de andere logs in word geopend en geplakt. Dat moest niet he?

tis niet helemaal zuper leesbaar, maar je kan hem met notepad ook openmaken. je zal dan wel veel code ook zien, maar ook de tekst die gechat is.

Even een stappenplan.

Manier 1:
  • Zoek het bestand ChatLog.xls.
  • Kopiër het bestand ChatLog.xls.
  • Zet het bestand ChatLog.xls bij de gekregen Chatlogs.
  • Open de chatlogs in Internet Explorer.

Manier 2:
  • Zoek de gekregen chatlogs.
  • Zet ze bij jou eigen chatlogs (en dus bij het bestand Chatlogs.xls).
  • Open de chatlogs in Internet Explorer.

Nu zouden ze leesbaar moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan