chatplaza kent me niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dippy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2002
Beetje vreemde vraag misschien en ik heb geen flauw idee of het zin heeft die hier te stellen. Ik probeer het maar gewoon:

Van de een op de andere dag kan ik niet meer terecht op http://www.chatplaza.nl/ .
Eerst dacht ik dat de server down was, maar dat is volgens mij niet zo. Ik kan wel gewoon op de site komen, maar zodra ik op de chatknop klik, krijg ik nu steeds de melding dat mijn java-versie en/of browser verouderd zouden zijn.
Volgens de melding heb ik deze browser:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322)
Wij bevelen Internet Explorer 6.0 aan"

Ja , leuk hoor.. ik heb gewoon IE 6.0, helemaal up to date !

En wat Java betreft staat er dit:
"Microsoft Corp. Java version 1.1.4 (45.3)
Windows NT version 5.1 (x86)
http://www.microsoft.com/ "

Klopt ook allemaal niet. Ik heb de laatste Java plug-in en WinXP.

Ben ik nu gek of is chatplaza dat?
Ik heb de laatste tijd niets gedownload, houd spyware en virussen goed in de gaten, kortom: ik begrijp hier niets van.
Een mail naar chatplaza heeft weinig zin, weet ik uit ervaring en de helpdesk van mijn provider raadde me aan Opera te downloaden. Allemaal goed en wel, maar ik vind het raar dat dit zo maar gebeurt.

Tja.. nou ben ik benieuwd of iemand weet hoe ik er voor kan zorgen dat mijn machine weer als vanouds door die chatserver herkend wordt.

Bedankt alvast (ook voor het lezen van dit lange verhaal)

Misschien een ijverige firewall ?

Zet die eens uit om te proberen.

Daarnaast merk ik op die site dat ook mijn pop-up stopper gelijk begint te knipperen.
Heb je die eentje, zet hem dan ook eens uit.

Nee, ook al geprobeerd met uitgeschakelde firewall, maar ook dat mag niet baten.
(En als extra: ik ben ook niet gebanned, want ik gedraag me altijd keurig :cool: )

Een pop-up stopper heb ik overigens niet.

Opnieuw aanmelden ??
Ik kan géén berichten meer plaatsen tweakers.net :(
Heel vreemd, zal ff die gasten mailen.

? die begrijp ik niet helemaal XBOX.
Maar als je bedoelt dat ik me opnieuw op chatplaza moet aanmelden: dat is geen oplossing want ze werken daar niet met vaste naam + wachtwoord.

Laatste stand van zaken: Opera inmiddels gedownload, dan zou het moeten lukken volgens de helpdeskmevrouw.
Niet dus.
Ook met Opera krijg ik exact dezelfde melding als bij IE.
Ik vind dit niet leuk..

:D tante Johanna dan toch...
Heb dat verhaal over OJ toevallig net gelezen; er lopen veel idioten rond op i-net, maar dit is wel de opperidioot.

Gooi je cookies, temoprary internet files en je geschiedenis eens weg en start dan opnieuw op. Wil dat mischien helpen?

Exact 24 uur later kan ik opeens weer inloggen.
Daar zou je toch iets van gaan denken.
(Krijg je op een fatsoenlijk chatbox ook bericht dat je een ban hebt gekregen?
Als dat zo is, is chatplaza uiterst onfatsoenlijk en redeloos bovendien.)

Alle ophef voor niets dus. Sorry mensen, maar erg bedankt voor het meedenken!

inloggen op plaza

lees nu dit bericht en zie dat het al ouder is
maar chatplaza heeft alweer een nieuw slachtoffer gevonden het ligt allemaal niet bij de mensen die willen inloggen , maar bij de servers van plaza zelf op een of andere manier laten ze momenteel bepaalde internet providers niet toe je krijgt dan een melding met iets van poort8 maar dit heb je alleen bij internetsticks van kpn t mobile telfort enzovoort dus mobiel internet voor laptops heb je een vaste aansluiting dan kom je er gewoon op
en ja zoals zovaak beloven de heren admins er wat aan te doen heel snel zelfs , nou ik kan al 2 maanden niet meer op plaza dus ze werken snel daar maar er is gezecht het ligt niet aan jou internet maar de fout ligt bij plaza
NOU DOE ER WAT AAN LOWLANDER ISTAWAT MARK40 EN DE REST VAN DAT SOEPZOOITJE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan