Chatprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charis

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Bestaat er ook een programma'tje waarmee je met zijn tweeen kan chatten zonder anderen? Vergelijk dat je in plaats van mailen over en weer. Bedoel dus ook geen Skype ofzo.

Chatis

Bestaat er ook een programma'tje waarmee je met zijn tweeen kan chatten zonder anderen? Vergelijk dat je in plaats van mailen over en weer. Bedoel dus ook geen Skype ofzo.

Chatis

Humor, onbewust mijn gebruikersnaam verkeerd getypt....

MSN? Weet ik niet? Voordat ik downloaden ga ofzo, wat kun je er allemaal mee?

Hmm oke.

MSN is ook net zoals mailen, een programma waarmee jij een bericht typed, op enter drukt, en bij diegene die jij als 'contact' hebt, springt het bericht in beeld.

Hier voor heb je wel een @live.nl / @ hotmail.com email adres voor nodig. En het programma MSN Messenger. Die je op de website van msn kan vinden (www.msn.nl).

MSN is een instant messenger. Er moet dan een account aangemaakt worden, door beide gebruikers. vervolgens kun je elkaar dan toevoegen en chatten met elkaar. Ook kunnen er groepsgesprekken worden gehouden, maar dit is optioneel.

Verder krijg je er een gratis e-mail adres bij als *naam*@live.nl. Msn is verder ook geheel gratis

Klinkt wel leuk, maar of de ander het een goed idee vindt??? :confused:
Ben bang voor :eek::shocked

Ach ja, niet iedereen is zo met de puter bezig he...jullie in ieder geval:thumb:

Charis

Dan moet de ander dus (ook) een Hotmail of LiveID aanmaken/hebben en Messenger downloaden?

Moet natuurlijk wel enthousiast overkomen he...

Windows Messenger wordt standaard meegeleverd met Windows dacht ik. Er moet alleen een account worden aangemaakt.

Windows Messenger wordt standaard meegeleverd met Windows dacht ik. Er moet alleen een account worden aangemaakt.

In windows XP ja, Windows vista en Windows 7 ben ik em nog niet tegen gekomen.. Dat is Windows Messenger, ofwel, erg oud. Staat volgens mij nog gelijk aan MSN 5 ofzo. Maar goed, die werkt inderdaad ook.

Ja sorry, heb nog nooit met vista/win7 gewerkt. Heb een tijdje met XP gewerkt toen overgestapt op Ubuntu :)

Laat jullie horen of het idee van mij goed gevonden is!

TNX aan jullie:thumb:!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan