CHD3UL driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans kooijman

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Wie weet waarom ik de CHD3UL driver niet kan downloaden voor Conceptronic?
Ik heb Windows XP en VIsta,maar op beiden kan ik de driver niet niet downloaden.
Ik heb 'm Unzipped (succesfully), maar als ik daarna het bestand TTPSTRAY.EXE opzoek (in C schijf => Conceptronic => Drivers en er op dubbelklik gebeurt er niets. Ook niet als ik TTPNTTRY.EXE probeer te draaien.

Iemand enig idee????

Frans

Waar is die driver precies voor?

Als het om een externe harddisk gaat, heb je geen drivers nodig

Driver

Nee, dat dacht ik ook, maar ik heb een nieuwe behuizing gehaald en nu wordt de externe schijf niet weergegeven op Mijn Computer. Er staat ca. 80 Gb op de schijf en pas na ongeveer 45 minuten komt de schijf tevoorschijn in Mijn Computer en kan ik 'm openen.

Weet jij hoe ik ervoor kan zorgen, dat de schijf (redelijk) direct zichtbaar wordt als ik 'm aansluit? Je zou een life-saver zijn.....

Frans

Een nieuwe behuizing van je pc? En echt alleen een nieuwe behuizing, verder niks nieuws????

Yes, de oude 3,5 inch harde schijif omgezet in de nieuwe harddisk box van Conceptronic, type CHD3U en sindsdien komt de schijf dus niet tevoorschijn in Mijn Computer (ja, na 45 minuten....)
Frans

Waar komt die harddisk vandaan en functioneerde deze eerst nog wel goed?

Al in schijfbeheer gekeken wat daar staat?

Harddisk oorsprong weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar functioneerde vóór de andere hardcase nog wel goed. Nu ook, werkt perfect, maar wel na 45 minuten...

Bij Schijfbeheer van Vista staat:
Als u een externe vaste schijf wilt installeren, hoeft u deze enkel aan te sluiten op uw computer en de stekker in het stopcontact te steken. De meeste vaste schijven van dit type worden aangesloten op een USB-poort, maar er zijn ook externe vaste schijven die worden aangesloten op een Firewire-poort (ook wel IEEE 1394-poort genoemd). Zie de documentatie bij uw externe vaste schijf voor verdere instructies. Als er bij de vaste schijf software is geleverd, kunt u ook overwegen deze te installeren.

Ik heb 'm via USB aangesloten maar misschien moet ik iets doen met de Firewire-poort???
Weet jij hoe ik daar iets mee moet doen, als dat nodig is?
Of heeft het een andere oorzaak denk je?

Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan