Onlangs heb ik een ICIDU NI707502 router aangeschaft bij een bekende computerwinkel. De belangrijkste functies ervan werken uitstekend, enkel als het aankomt op het configureren ervan blijkt dat er het een en ander aan mankeert.
Zo is er nergens firmware te vinden, zelfs niet op de site van de fabrikant. Verder is er geen naslagwerk behalve een klein meegeleverd boekje.
Ik zit met de volgende problemen:
- Mac/ip/domein/poort filtering werkt af en toe (?).
- Poort 80 forwarden werkt niet (zowel met statisch ip als gereserveerd adres, binnen of buiten de dhcp pool, diverse pc's met juist geconfigureerde web-server. De poort van de webinterface heb ik gewijzigd en de router hard gereset. Alle beveiligings software uit)
- Firmware/documentatie is nergens te vinden
- Geen mogelijkheid om te benaderen via telnet
- Logging functie logt enkel boot procedure en dhcp leases.
Mijn vraag is simpel: Wie o wie heeft er de oplossing voor deze problemen, afgezien van het ding weggooien.
Zo is er nergens firmware te vinden, zelfs niet op de site van de fabrikant. Verder is er geen naslagwerk behalve een klein meegeleverd boekje.
Ik zit met de volgende problemen:
- Mac/ip/domein/poort filtering werkt af en toe (?).
- Poort 80 forwarden werkt niet (zowel met statisch ip als gereserveerd adres, binnen of buiten de dhcp pool, diverse pc's met juist geconfigureerde web-server. De poort van de webinterface heb ik gewijzigd en de router hard gereset. Alle beveiligings software uit)
- Firmware/documentatie is nergens te vinden
- Geen mogelijkheid om te benaderen via telnet
- Logging functie logt enkel boot procedure en dhcp leases.
Mijn vraag is simpel: Wie o wie heeft er de oplossing voor deze problemen, afgezien van het ding weggooien.