Cheats?---> i.t.w.o. online-cheats?

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkie!

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Gaat dit forum ook over online cheats? Het staat nergens bij naar mijn weten, maar als het er niet over gaat, zet het dan even duidelijk neer a.u.b., want anders komen er weer allemaal van die newbish noob online game cheaters die je hele game verzieken. :confused:

ONLINE!-cheaten

Zo bedoel ik het niet, en het is totaal geen antwoord op mijn vraag >_< ik bedoel Online cheaten, zoals het gebruik ONLINE van aimbots, triggerbots , Radars, Speedhacks etc. Of daar dit forum voor bedoelt is, (lijkt mij niet) ... En zo niet geef het duidelijk aan..

k bedoel Online cheaten, zoals het gebruik ONLINE van aimbots, triggerbots , Radars, Speedhacks etc. Of daar dit forum voor bedoelt is, (lijkt mij niet) ... En zo niet geef het duidelijk aan..

het gebruik van aimbots, triggerbots, radars en speedhacks wordt niet getolereerd door de makers van games, dus ik denk dat jouw vraag onder de "Warez" regel valt.

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

cheats(en daar doel ik niet op cheat codes) zijn software modificaties gemaakt door mensen die niet bij de gamemaker werken of onder contract staan. Tevens staat de game maker de cheats niet toe waar jij omvraagd waardoor ik dus dit onder "illegale software" zie vallen.
Ik ken zelfs gevallen waar cheatmakers een aanklacht van een software producent heeft gekregen voor het ontwikkelen en verspreiden van cheats.

maar denk dat een mod dit beter kan beantwoorden (ingelicht)

Laatst bewerkt:
darkie! zei:
Ok, Duidelijk (en snel) antwoord, Bedankt!:thumb:

effe offtopic, ik zie dat jij "UT2k4" speelt? je weet dat als je cheat met UT2k4 jouw game id (gelinked aan jouw serial) geblocked zal worden door Epic? waardoor je niet meer online kunt spelen?

Ja dat weet ik, Ik ben ook enorm Anti-Cheat... Ze verzieken de hele gameplay van elk online spel :confused: Maar ik heb een broer die het eerst ook speelde, die een aimbot had en hem gebruikte, binnen de kortste keren was hij gebanned, en we speelden met de zelfde id :confused: Maar onderhand heb ik hem opnieuw gekocht, en hij mag hem niet meer spelen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan