Cheats op de 360?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse487

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Is het mogelijk om cheats te gebruiken voor spellen op de Xbox 360?

Het is wel mogelijk op de 360, maar voor het spel moeten er natuurlijk wel cheats zijn:D
Voor welk spel zoek je cheats?

Waar je ook op moet letten is dat je geen achievements behaald als je cheats gebruikt. Een heleboel mensen maken die fout, die hopen snel en makkelijk achievements te halen door cheats te gebruiken, en die komen dus terug van een koude kermis.

Het is wel mogelijk op de 360, maar voor het spel moeten er natuurlijk wel cheats zijn:D
Voor welk spel zoek je cheats?

Nou, ik heb nu de spellen Viva Pinata, Splinter Cell Double Agent, Gears of War, Saint's Row en Forza 2. Dus als er cheats zouden zijn voor deze spellen, hoor ik ze graag! :D

Waar je ook op moet letten is dat je geen achievements behaald als je cheats gebruikt. Een heleboel mensen maken die fout, die hopen snel en makkelijk achievements te halen door cheats te gebruiken, en die komen dus terug van een koude kermis.

Wat gebeurt er dan?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk ben je gewoon je achievements kwijt omdat en de cheats verdwijnen als je spel afsluit + alles wat je daarme gehaald hebt. Als je cheats wil hebben gewoon ff google op bijv. viva pinata xbox cheats veel suc6 :thumb:

Wat er gebeurt is dat er in de savegame waar je de cheat hebt gebruikt dit wordt opgeslagen, waardoor je geen achievements haalt (die makkelijker worden gemaakt met de cheat). Er zijn sommige spellen (Saints Row) waar je cheats kan gebruiken en gewoon achievements haalt.

Persoonlijk bekijk ik eventuele cheats op www.gamespot.com en www.insidegamer.nl. Eerstgenoemde is een Amerikaanse site, laatst genoemde is een Nederlandse site.

Beide sites zijn pop up vrij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan