Check disk is strongly recommended

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Berichten
52
Hi,
Ik heb een Compaq Presario met XP erop.
Ik had AVG virus scanner erop zitten maar na berichtgeving op het www zo'n dikke week geleden over problemen daarmee ben ik voor het eerst in mijn leven op een andere virus scanner overgestapt.
Ik heb AVG uninstalled zoals het behoort.
Iets voor de berichtgeving op het www over AVG kreeg ik bij het opstarten van mijn laptop een melding die mij adviseert mijn NFST C schijf te laten checken.

Echter wanneer ik dit proces begin is er geen eind aan. Stage 2 van de 3 in totaal blijft op 0% hangen en dus cancel ik het maar keer op keer in de hoop dat het met het verwijderen van AVG en het installeren van een nieuwe virus scanner vd problemen af zou zijn.
Helaas.

Hoe dit probleem (het probleem van het NIET afronden van de 2de stage) op te lossen?
 
Hoi,

Op zich hoeft het verwijderen van een virusscanner niet met je melding te maken te hebben.
Ik zou die chkdsk tóch maar uitvoeren, want kan ook te maken hebben met fysieke defecten. En het is beter die door windows te laten traceren zodat ze niet meer beschreven worden.
Start Chkdsk eens in de veilige modus en geef het de tijd om z'n werk te laten doen.
Eventueel kan je eerst de nodige schoonmaakacties plegen en schijfcontrole/defragmentatie hierna uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan