check mijn frorum

Status
Niet open voor verdere reacties.

mschaper

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2005
hallo

ik heb geprobeert om een hulponline forum op te starten

willen jullie even checken

[Moderator-Edit] Link tegen de huisregels. Verwijderd. [/Edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
mschaper, je hebt een keer eerder je 'website' *kuch* laten keuren, daar kwam werkelijk niks van terecht qua feedback van jou. Als we commentaar hadden waren we meteen sukkels etc. omdat we zeiden dat het een beetje een n00b site was.

Nu kom je met een KANT EN KLAAR forum, waar nog niet eens een leuke skin is bij gekozen. Denk je nou zelf dat je met een standaard forum..... zonder verdere info een forum kan opzetten. Daar komt meer bij kijken...

Ohja, en dit is in de strijd met de huisregels!

dat kan ik ook wel van deze site zeggen
want normaal antwoorden kunnen ze hier niet

vind je het niet een beetje groot?
je hebt zoveel subforums en er staat nog amper wat in.

Je kan beter wat kleiner beginnen en dan je subforums uitbreiden als het groter wordt.

Geplaatst door mschaper
dat kan ik ook wel van deze site zeggen
want normaal antwoorden kunnen ze hier niet

Als je niet tegen kritiek kan post dan je site hier ook niet ;)

Trouwens, je mag volgens de huisregels geen "concurrerende" site showen.

Maar goed, verder nogal standaard dus en nogal 1miljoen in een dozijn. Wees orgineel, maak een mooie, strakke layout en zet er nuttige informatie op in goed Nederlands ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Verplaatst naar Promotie.

Een site die je promoot / aanprijst / leden werft / aanbied voor commentaar moet voldoen aan de forum / sectie regels

Ook moet de site die je promoot, voldoen aan de helpmij regels. En mag de site die je promoot geen 'concurrent' zijn van Helpmij. Een database met computer kennis mag, maar een computer-problemen gerelateerde helpdesk of forum is niet toegestaan.

De site van mschaper voldoet niet aan deze regels.
Daarom de link verwijderd, en het topic gesloten.

En inderdaad, als je een site promoot en vraagt of we willen checken, dan wordt je geacht ook positieve / negatieve kritiek in ontvangst te nemen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan