Check site voor stage

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit...
alleen mijn engels is niet best:D
maar ik neem aan dat de pagina's test nog zo horen.
kan tot nu toe alleen hoofdpagina zien:shocked::eek:

Beetje vreemd dat ik onder elke "optie" in het menu steeds dezelfde lijst krijg met links.

Ook is het hinderlijk dat het "sub"menu steeds OF open OF dicht gaat ongeacht de link. Hij zou eigenlijk moeten controleren of het "sub"menu al geopent is en daar zijn actie op aanpast.

Als ik nu eerst op "General" klik dan verschijnt het menu, klik ik daarna op "Cattle Export" dan verdwijnt het menu. Echter wanneer ik eerst op "Cattle Export klik en daarna op "General" dan is het net andersom.

Bekeken in IE7, 1280x1024

Ja dat is inderdaad een optie om het te laten controleren, maar ik werk met een tabel en laat de desbetreffende rij "onload" verdwijnen en onclick verschijnen.

Code:
</script>
<script type="text/javascript">
function load()
{
window.status="Page is loaded";
}
<SCRIPT TYPE="text/javascript">
<!--
function dropdown(mySel)
{
var myWin, myVal;
myVal = mySel.options[mySel.selectedIndex].value;
if(myVal)
   {
   if(mySel.form.target)myWin = parent[mySel.form.target];
   else myWin = window;
   if (! myWin) return true;
   myWin.location = myVal;
   }
return false;
}
//-->
</SCRIPT>

en deze:
Code:
</head>
<body onload="displayRow();">

en deze:
Code:
</tr>
  <tr align="center" valign="middle" class="style34" id="captionRow">

vr. groeten

Dus? Als je het geheel in een div hebt kun je gewoon het CSS attribuut display opvragen toch? Is die none dan doet ie wat en anders niets.

Laatst bewerkt:
Ik doe dit voor de lol, ik heb asoluut nul basiskennis en door te prutsen heb ik dit gemaakt, dus svp een beetje uitleg :rolleyes:

Het zegt me verder niet veel een css hide....

Zet dit even tussen je <head>
PHP:
script type="text/javascript">
function displayRow(){
	var row = document.getElementById("captionRow");
	if (row.style.display == '')  row.style.display = 'none';
	else row.style.display = '';
}
</script>
Daarna maak je van deze regels:
HTML:
<body onload="displayRow();">
<body onload="MM_preloadImages('Afbeeldingen/flags/NL2.gif','Afbeeldingen/flags/RO2.gif','Afbeeldingen/flags/RU2.gif','Afbeeldingen/flags/EN2.gif','Afbeeldingen/LogoVanDerPloegklein2.gif')">
<span class="style35">
Dit:
HTML:
<body onload="MM_preloadImages('Afbeeldingen/flags/NL2.gif','Afbeeldingen/flags/RO2.gif','Afbeeldingen/flags/RU2.gif','Afbeeldingen/flags/EN2.gif','Afbeeldingen/LogoVanDerPloegklein2.gif'); displayRow();">
<span class="style35">

Ehm,,,

Nu is de rij onload niet weg?!

maar ik heb gedaan wat er stond...

vr. gr.

Hij werkt weer alleen het euvel van het klikken en verdwijnen is nog niet verholpen dat ie em laat staan als ie al geopend is.
Bovendien als ik validate doe in Dreamweaver, dan geeft hij aan:

The tag: "td" doesn't have an attribute: "background" in currently active versions.[XHTML 1.0 transitional]

maar ik heb dit in de code:
<td width="124" height="90" background="Afbeeldingen/1.jpg" bgcolor="D1DDC9" class="style34">&nbsp;</td>

En....
nbsp; krijg ik hier geen problemen mee?

Laatst bewerkt:
Als je hem door DW laat checken controleert hij hem via W3C standaarden, hangt van je DOCTYPE af waar hij naar kijkt.

Voor &nbsp; krijg je geen problemen, het is "erger" om hem gewoon leeg te laten.

Wanneer ik vanmiddag nog tijd heb zal ik even kijken of ik de pagina voor je kan herschrijven zodat hij correct werkt en volgens W3 standaard.

Ik heb hem verder "foutenvrij" gemaakt, volgens dreamweaver.

Maar alleen dit blijft staan, dit is de achtergrond afbeelding onder de menukoppen...

gegroet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan