[check] tweeps.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

treinenfan

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hoi,

Wat vinden jullie van tweeps.com?

De site is vandaag online gekomen en is bedoeld voor het promoten van jouw website: Zet een banner op je site en je verdient punten waarmee je meer mensen naar je site kan halen!

Wat is jullie mening over de site? (layout, evt spelfouten)

Bedankt
Treinenfan alias webfreaky

Ik vind 't er strak uitzien. Het is ook een snelle site! Mooi gedaan. :)
[offtopic]'t Plaatje van 't vliegtuigje in je banner werkt nie meer voor 't geval je 't niet in de gaten hebt.. ;) (Ennuh, ik klikte er wèl op! :p )[/offtopic]

Ziet er erg gaaf uit alleen nog een dingentje.

Bij voorwaarden staat 'illilligale' volgens mij is dat fout gespeld.

Voor de rest heb ik niet echt groffe spelfouten kunnen ontdekken.

Voor de rest vind ik je site :thumb:

Greetzz York

Geplaatst door York
Voor de rest heb ik niet echt groffe spelfouten kunnen ontdekken.
Greetzz York

Grove is het i.p.v. groffe ;) en dingetje i.p.v. dingentje

Het foutje wat York gevonden had klopt ook. En wat ik zover nog kon vinden is bij de voorwaarden.

Bij punt 1 staat "voor de bijdrage die zei leveren"Moet zij leveren zijn.

Verder mijn complimenten over het foutloos gebruik van de d en de t in de werkwoorden (voor zover ik het zo snel heb kunnen beoordelen). Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. En ook het goed toepassen van jou en jouw.

Ik neem aan dat de sites bij "in de spotlights" niet van jou zijn, want die staan vol met spelfouten.
Wat me nog wel opviel was dat uw, jullie en jij door elkaar gebruikt worden. Misschien een tip om er 1 van aan te houden.

Van layout heb ik geen verstand, dus dat laat ik aan anderen over:)
Ik vind hem wel duidelijk en overzichtelijk.
Ik hoop dat je er iets mee kan.

ps. Ik zie het woord "reffels"(5 lagen). Het woord ken ik niet, maar kan ook aan mij liggen.

Bij de aanmeldbonus (rechter kolom) krijg ik geen pagina te zien.

Laatst bewerkt:
Hi Treinenfan,

Ik ben geen oranjefan, maar verder ziet je site er gelikt uit. Ik heb de site voornamelijk op de taal gecheckt en ik moet je complimenteren met je taalgebruik.
Ik ben ook niet onfeilbaar, maar naast het eerder genoemde illillegale (wat je natuurlijk vanavond nog veranderd hebt) heb ik alleen emailadres, wat volgens de Van Dale e-mailadres moet zijn (mijn voorkeur is ook emailadres) kunnen vinden. Voor je taal een 10 met een hele kleine min.

Jij bent natuurlijk niet verantwoordelijk voor de links, maar "Meld je eigen snel aan"; nou ja, zeg nou zelf.
Ook werken niet alle links, maar ja, één dag online; vergeven.
Kortom, ga zo door. Ik vind de inhoud ook interessant genoeg om hem nogmaals te bezoeken.

met vriendelijke groed ;
Eric

Ziet er erg straks uit. Maar ik vind die witte achterdrond rechts niet zo mooi. Het is verder goed verzorgt. De links links had ik laten gloeien in plaats van onderstrepen. Maar complimenten hoor.

Prima site, alleen wist ik niet direct waar ik naar toe moest om me in te schrijven oid. Misschien moet je daar eens wat meer aandacht aan besteden op de homepage aan de rechterkant. En niet dat de bezoeker dat zelf even dient uit te zoeken. Verder prima site, mooie strakke kleuren ed.

ik zou deze nog even veranderen:
Ook ontoelaatbaar gedrag, beoordeeld door een beheerder, zal niet toegelaten worden.

- Banners ruil (5:4)
- Popups ruil (5:4)
- Clicks (5:4)
- Spotlights (5 tweeps)
- Reffels (5 lagen)
dit zou ik even toelichten want ik heb geen idee wat het inhoudt.

Je schrijft popup. Volgens mij is het officieel pop-up. (dat krijgt ook iets meer hits op google.

Verder idd 'Illigale' en 'die zei leveren'

De beheerders van Tweeps accepteren dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele nadelige gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van deze website.
ik zou hier ook 'verantwoordelijkheid dragen' van maken.

Over de lay-out hoef ik verder weinig te zeggen want de site ziet er prima uit. Professioneel en hij houdt de aandacht vast. Jammer dat die banner daar staat want die kleurt voor geen meter bij de rest van de site. En de groene frames rond 'in de spotlites' en 'aanmeldbonus' zou ik van kleur veranderen.

En nog een laatste punt: de link in het 'aanmeldbonus' venster is dood.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan