Check van de spelling en bugs

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Beste leden,

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe website.
Deze moest ik best wel veel aanpassen omdat ik een zelfgemaakt cms systeem erachter heb zitten, en de template ondersteunde geen cms.

De website is af, en werkt, maar het is toch beter als iemand de website kan testen en de mogelijke (spellings-) fouten eruit kan halen.

timsappstudio.nl

Het is een website die de apps die ik maak moet 'vertegenwoordigen'.

Mochten jullie een beveiligingsfout ontdekking in de site, kunnen jullie dit dan via een mail aan mij melden? Anders staat het lek open en bloot op internet en ik heb niet altijd de tijd om hem meteen te dichten. :P

PS: Ik heb in overleg met de supermods toestemming gekregen voor het plaatsen van deze vraag. I.v.m. de website en de inhoud daarvan.

Bedankt voor jullie hulp,

Tim

Best een leuke site, maar ik vraag me af waarom er ook reclame van derden op staat? Ik neem aan dat je dat op je definitieve versie eruit gaat halen? [Ik vind het niet professioneel als een in te huren professional geen geld uittrekt voor de (reclame-vrije) hosting van zijn website.]

Verder zou ik in ieder geval je About Me deel anders doen (is niet typefouten maar stijlfouten en ook de inhoud).
Je schrijft
I'm a person who likes to think in a creative way, especially when it comes to solving problems. The way I express that creativity, is by creating mobile (web integrated) applications and web development. Just for fun, to see what people think about it. My way of communicating is direct, I like that because it makes sure that communication errors are minimized. Challenges are always a great motivation for me to keep going, which in the end makes the product even better. When I need to relax, I'll go mountain biking or playing tennis. This ensures that I have enough concentration to keep on working when I come back!

Ik zou het anders doen:
My name is Tim Koers.
I have a creative mind, which shows especially while I'm solving problems. Creativity is applied in creating mobile (web integrated) applications and web development.
My way of communicating is direct. It makes sure communication errors are minimized.
Challenges motivate me to dig deeper, which makes the end product even better.
In my spare time I go mountain biking or I play tennis. This augments my concentration, supporting my work!

Mijn tekst kan mogelijk ook beter, maar dat horen we dan wel van anderen. :)

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dat is een goede verbetering, ik heb eens naar de AdMob analytics gekeken, en ik heb nog niks verdiend met de ads, dus ik ga ze eraf halen.

Ik verander de About me ook meteen. Gelukkig heb ik een cms en is dat een fluitje van een cent. :p

Werkt het bladeren van de site (navigatie) wel gewoon zoals het hoort? Wat ik zelf wel eens heb is dat als ik in een blogpost zit, en dan op home klik, dat hij wel naar de goede pagina gaat, maar dat de url nogsteeds die van de blogpost is.

de beginpagina, tekst die wisselt, zwart op zwart is niet te lezen. dat zou ik veranderen.
De complete site is in het engels, waarom.
Verander dan ook de tekst ik ben geen robot in het engels.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van een engelse site, niet iedereen zal dit kunnen lezen of begrijpen.
De zwarte tekst die door de kalender gaat is ook zwart op zwart.
Daar zou ik toch een andere oplossing voor zoeken.
verder werken je links netjes.

De tekst ik ben geen robot veranderd naar de juiste taal van de locatie van de bezoeker ;) The power of Google.

Een website in het engels trekt ook internationale bezoekers aan, de Nederlandse bezoekers kunnen over het algemeen wel genoeg Engels denk ik.

Ik moet een oplossing vinden voor het zwart op zwart, het probleem is dat dit per bezoeker verschilt. Op een klein scherm, heb je daar last van, op een groter scherm niet tot minder.

ik heb een 13 inch scherm en vind het zeer irritant.
ik zou de site dan in 2 talen aanbieden.

tim.jpg
bekijk het zelf eens.

Je moet de pagina geforceerd vernieuwen ;)

dat is beter.
nu nog een nederlandse site erbij en het is helemaal mooi.

Top ga ik doen!

Alleen pas over 4 weken i.v.m school :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan