CHECK: Vcreations.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit :)

Paar opmerkingen:
- De titel niet veranderen. Ik vind dit zeer storend en irritant.
- Typfout(en) eruit halen (menu partners > wordt slapend rijk)
- De muiscursor bij de submenu's in FireFox veranderen in een 'handje' ipv de tekst-cursor.
- Submenu's ook 'highlighten': het is mij niet duidelijk waar ik op klik (of kán klikken).

I.h.k.v. schrijffouten (hoofdpagina):
[...]staat klaar voor zowel klanten in de particuliere sector tot de groot zakelijke markt met haar innovatieve aanpak.[...]

Moet toch echt zijn:
[...]staat klaar voor zowel klanten in de particuliere sector als de groot zakelijke markt met haar innovatieve aanpak.[...]

Verder mooie site, vind ik.

Tijs.

Qua design vind ik hem best oké!

Maar de inhoud vind ik ongelukkig verdeelt.
Als ik jouw was zou ik meer ruimte vrij laten voor de inhoud en minder voor de sidebar en het menu. Dit is nu erg onduidelijk. Ik vind de website verder sowieso een beetje druk.

Zet bijvoorbeeld op de voorpagina waar je voor staat (algemene bedrijfsinfo) en evt nieuws. Je contactgegevens zou ik alleen op de pagina contact zetten, of evt op alle pagina's onderaan. Dit is namelijk niet heel belangerijk. Verder zou ik de ruimte die je besteed aan de live support knop, kleiner maken.

Bij een resolutie lager dan 1024 × 768 verschuift de website naar beneden. Beetje apart.

In Safari gaan de zijkanten (vcreations verticaal) steeds een stukje naar beneden wanneer je op een link klikt.

Ook de tijd tussen de slides van het Flash-gedeelte vind ik erg kort.

Voor de rest een mooie site

Resolutie: 1280x800
Browser: Safari 3.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan