Checkbox css firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkr365

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een lastig probleem met de layout en positie van mijn checkboxen in firefox.

Mijn checkboxen worden uit een database gelezen en worden per 5 regels onder elkaar getoond, de tekst zou netjes rechts van de checkbox moeten worden getoond.
Nou wordt dit perfect weergegeven in iexplorer alleen niet in firefox.
In firefox staat de tekst soms onder de checkbox of de checkbox zelf staat niet helemaal recht ten op zichte van de andere checkboxen.

Ik vind het zo apart waarom iexplorer het wel goed weergeeft en firefox niet.

Of ik weet niet de juiste css te gebruiken of er zitten wat td of tr fouten in. Ik zie zelf de bomen door het bos niet meer. Kan iemand een fout ontdekken?

Code:
$sql = "SELECT * FROM rubrieken INNER JOIN groepen ON rubrieken.GroepID = groepen.GroepID WHERE Groepnaam = 'Architect' ORDER BY Rubrieknaam "; 

    $result = mysql_query($sql) or die("MySQL Error<br>SQL statement: $sql<br>Error: ".mysql_error()); 
	
	echo "<table><tr>"; 
	$n = 0;
	
    while($query = mysql_fetch_array($result)) 
	
    { if($n>0 && ($n%$perrow)==0) echo "</tr><tr>";
	
        {if ($categorien == $query['RubriekID']) 
		
              echo '<td><input type="checkbox" class="chk" name="categorien[]" value="'.$query['RubriekID'].'">'.$query['Rubrieknaam'].'<td/>'; 
        else 
            echo '<td><input type="checkbox" class="chk" name="categorien[]" value="'.$query['RubriekID'].'">'.$query['Rubrieknaam'].'<td/>'; 
    } 
	$n++;
	}
	while(($n++%$perrow)!=0) echo "<td>&nbsp;</td>";
	echo "</tr></table>"; 
	
	
echo '</td></tr> 
<tr><td colspan="2"><input type="submit" value="zoeken"><input type="hidden" name="zoek" value="true"></td></tr> 

</table>
</form>

Mvg,

Marcel
 
oplossing

De oplossing is td style="white-space:nowrap;"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan