checkbox in word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLspecial

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
ik wil graag checkboxes maken in een word document, zodat de benodigde " vinkjes" gezet kunnen worden als het document ingevuld word op de pc. Nu staan de checkboxen er, maar ik kan ze niet aanvinken. Weet iemand hoe dat zit? Het lukt wel als ik er een template (internet) document van maak, maar het moet een word file blijven.

alvast bedankt.

omdat je ze op je formulier hebt gekregen weet je dus dat je de werkbalk "formulieren" moet activeren. Als je nu VOORDAT je het bestand opslaat even de rechter optie van die werkbalk activeert (formulier beveiligen) dan gaat het lukken........

btw : je maakt er toch geen gewoon Worddocument van, maar een sjabloon ? (anders zal het nooit werken)

weet jij nu al iets méér hierover?

ik wil graag checkboxes maken in een word document, zodat de benodigde " vinkjes" gezet kunnen worden als het document ingevuld word op de pc. Nu staan de checkboxen er, maar ik kan ze niet aanvinken. Weet iemand hoe dat zit? Het lukt wel als ik er een template (internet) document van maak, maar het moet een word file blijven.

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
@Pasja

btw : je maakt er toch geen gewoon Worddocument van, maar een sjabloon ? (anders zal het nooit werken)

Dat lijkt me een misvatting. Een Wordformulier (met formulierbeveiliging) sla je op als Worddocument (.doc). Als het geopend wordt, gedraagt het zich als formulier.

Nope

Ik heb hier nog een checkbox voor Word

Helaas, geen checkbox in dat document (ik gebruik Word 2007) :evil:

Als je gewoon een checkbox of aanvinkvakje wilt hebben als opsommingsteken of gewoon in wilt voegen in je tekst, dan kan je dat symbool vinden in het Windings font. Het is het allereerste symbool van Windings. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan