Checkbox / SQL vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andretje42

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een formulier, da's een php pagina en per veld heeft die 1 tabel in de database,

Nu heb ik de tabel 'meer_van' in de database gemaakt en in de site code wil ik
een lijst maken met meerdere checkbox opties die ook in feite allemaal aangevinkt kunnen worden en al die waardes moeten dan in de meer_van tabel worden gezet.

Echter, ik kom er niet uit. Ik zie wel voorbeelden maar das allemaal met een <form> tag en die heb ik dus niet meer nodig, heb ik al.

Hopenlijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

Gr andre

Zou je wat van die voorbeelden hier kunnen plaatsen want met alleen je uitleg kan ik je niet helpen :(

In welke context moeten wij het meer_van zien? Meer van wat?

Hoe komt je aan de checkboxes waar je de waardes van wilt hebben? Defineer je die zelf of moet dat ergens vandaan komen?

Zou je wat van die voorbeelden hier kunnen plaatsen want met alleen je uitleg kan ik je niet helpen :(

In welke context moeten wij het meer_van zien? Meer van wat?

Hoe komt je aan de checkboxes waar je de waardes van wilt hebben? Defineer je die zelf of moet dat ergens vandaan komen?

Hallo.

Die meer_van is een tabel gewoon een varchar en de checkboxes verzin ik er zelf in. Het is een, nee, zou een dating zou moeten worden dus je kan er veel opties in verzinnen . Die checkboxen staan allemaal in een <td> </td> en moeten dan dus naar die meer_van tabel moeten worden opgeslagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan