Goedemiddag,
Ik heb een vraagje ik heb een Userform met verschillende checkboxen.
Nou heb ik het voor elkaar gekregen om de gegevens uit het userform te kopieeren naar de eerstevolgende lege rij in het blad Licenties.
Dit is met de volgende code:
Nou kopieert hij alles goed alleen zet hij waar of onwaar neer in de cel.
Kan ik dit misschien wijzigen naar een bedrag. Dus bijvoorbeeld zet ik de checkbox aan dan laat hij €30,00 zien, en zodra ik de checkbox uitzet laat hij 0 zien.
Het liefst wil ik dit ook verwijzen naar een bepaalde cel dus dat ik een kosten tabel maak waar alle bedragen in staan. En dat de checkbox vervolgens daar de bedragen weer uithaalt.
Dus staat de checkbox aan kopieert hij cel a2 naar de betreffende cell staat de checkbox uit kopieert hij b2 naar de betreffende cel
Weten jullie misschien hoe ik dit kan doen
Ik heb een vraagje ik heb een Userform met verschillende checkboxen.
Nou heb ik het voor elkaar gekregen om de gegevens uit het userform te kopieeren naar de eerstevolgende lege rij in het blad Licenties.
Dit is met de volgende code:
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
Dim irow As Long
Dim ws As Worksheet
Set ws = Worksheets("Licenties")
Lastrow = Sheets("Licenties").Cells(Rows.Count, "B").End(xlUp).Row + 1
With ws
.Range("B" & Lastrow) = TextBox1.Value
.Range("C" & Lastrow) = TextBox2.Value
.Range("D" & Lastrow) = ComboBox1.Value
.Range("E" & Lastrow) = CheckBox1.Value
.Range("F" & Lastrow) = CheckBox2.Value
.Range("G" & Lastrow) = CheckBox3.Value
.Range("H" & Lastrow) = CheckBox4.Value
.Range("I" & Lastrow) = CheckBox5.Value
.Range("J" & Lastrow) = CheckBox6.Value
.Range("K" & Lastrow) = CheckBox7.Value
End With
TextBox1.Value = ""
TextBox2.Value = ""
ComboBox1.Value = ""
End Sub
Nou kopieert hij alles goed alleen zet hij waar of onwaar neer in de cel.
Kan ik dit misschien wijzigen naar een bedrag. Dus bijvoorbeeld zet ik de checkbox aan dan laat hij €30,00 zien, en zodra ik de checkbox uitzet laat hij 0 zien.
Het liefst wil ik dit ook verwijzen naar een bepaalde cel dus dat ik een kosten tabel maak waar alle bedragen in staan. En dat de checkbox vervolgens daar de bedragen weer uithaalt.
Dus staat de checkbox aan kopieert hij cel a2 naar de betreffende cell staat de checkbox uit kopieert hij b2 naar de betreffende cel
Weten jullie misschien hoe ik dit kan doen