• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Checkbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2008
Hallo,

Ik moet voor mijn werk van een debiteurenplan een masterplan maken in excel.
in het debiteurenplan staat hokjes (checkboxen) die medewerkers moeten aanvinken
zodra ze een onderdeel gedaan hebben. Nu is het de bedoeling dat wanneer iemand
zo'n hokje aanvinkt dit ook gebeurd in het masterplan. Dus dat daar dan bij hetzelfde item een vinkje komt in het hokje (checkbox)

Is dit mogelijk en zo ja zou iemand mij misschien kunnen helpen of een idee geven waar ik moet zoeken????

alvast heel erg bedankt

groetjes Nicole

Masterplan en debiteurenplan in hetzelfde bestand? Of zijn het verschillende bestanden?

Nicole27, Maak je met je checkboxen gebruik van de Forms (formulieren) toolbar? Zo ja, dan kan je die checkbox verbinden aan een cel (rechtsklikken op de box en daarna op Format Control (opmaak besturingselement?)). Als je nou de checkbox in het andere bestand óók aan die bewuste cel verbindt, zullen ze beide checked of unchecked staan. (weet ff niet het resultaat als 1 van de workbooks gesloten is)

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan